لیزر واریس در اصفهان

برای درمان نارسایی های وریدی وواریس های مختلف، ازروشهای گوناگونی استفاده می شود.در واقع واریس، قدمتی به قدمت عمر بشر دارد و در تصاویر باستانی کشف شده در ابنیه های تاریخی، انواع مختلف واریس به تصویرکشیده شده است.( لیزر واریس در اصفهان )

طببعتا برای درمان این بیماری قدیمی نیزراههای گوناگونی مورد تجربه و امتحان قرارگرفته اند که از مصرف انواع داروهای خوراکی و نیزاستفاده ازداروهایی که بصورت موضعی مصرف می شوند ، گرفته تا پوشیدن جورابهای فشاری و نیزجراحی واریس و…،

روشهای مختلفی بوده که مورداستفاده قدارمی گرفته وهریک اثرات خاص وعوارض خاص خود را داشته اند.

خوشبختانه در دهه های اخیر، تلاش محققان به ثمرنشسته و روشهای درمان واریس اصفهان بدون نیازبه بیهوشی وبستری معرفی و مورداستفاده عمومی درکشورهای پیشرفته دنیا قرار گرفته اند.

 

 

ازجمله این روشهای مورداستفاده می توان به لیزر واریس ونیز درمان واریس باچسب مخصوص ویابااستفاده ازRF اشاره نمودکه نیازبه بیهوشی و بستری ندارند و لذا مورداقبال عمومی قرارگرفته اند.

مرکز واریس در اصفهان
در اصفهان، مرکز واریس دکتر هادی زاده ، برای درمان های پیشرفته بااستفاده ازتکنیکهای مدرن بین المللی و ارائه لیزر واریس در اصفهان ونیز سایر روشها از جمله چسب ونیز RF واسکلروتراپی تاسیس و مشغول خدمت رسانی به بیماران محترم می باشد.

لیزر بدلیل ماهیت خاص خود، دارای اثرات درمانی بسیارعالی وبدون عوارض خاص برروی بدن انسان می باشدکه البته بایستی توسط پزشکان متخصص و متبحر در این زمینه مورد استفاده قرارگیرد.

تاکنون هزاران بیمارکه مبتلابه انواع بیماریهای عروقی بوده اند، توسط دکترهادی زاده ، تحت درمانهای موفق نارسایی های وریدی و واریس ازجمله لیزر واریس در اصفهان قرارگرفته اندوبطوردائمی ازاین بیماریها وعوارض آنهارهایی یافته وعوارض حاصل ازبیماریهارانیزپشت سرگذاشته وبه بهبودی کامل دست یافته اند.

یکی ازمعدود مواردی که توصیه می شود لیزر واریس انجام نشود ، دردوران حاملگی ، است که حتی المقدرو صبر می کنیم تا بیمار دوران حاملگی را پشت سر بگذارد و سپس تحت لیزر قرارگیرد .

مراقبت های پس از عمل برای درمان های لیزر  واریس و فرکانس رادیویی:

لیزر داخل عروقی برای درمان واریس ونیزاستفاده ازRF برای درمان واریس، درمانهای سرپایی وفوری وبدون نیازبه بیهوشی وبستری هستند که محدودیت فعالیت پس ازدرمان نیزنخواهندداشت.

اگر چه زمان بهبودی برای درمان های لیزر وفرکانس رادیویی کم است، اما توصیه میکنیم چندین مرحله بعد از عمل خود را دنبال کنید تا اطمینان حاصل کنید که هیچ عارضه ای در بهبودی شما وجود ندارد۰

  • ۱:از نشستن یا ایستادن طولانی مدت بصورت ثابت خوداری کنید و سعی کنید تحرک داشته باشید.
  • ۲:به مدت دو هفته از انجام فعالیت های سنگین و وزنه برداری خودداری کنید۰
  • ۳:جوراب های فشاری به روند درمان کامل کمک می کنند۰هرچه بیشتر انها را بپوشید احساس بهتری خواهید داشت ۰
  • ۴:اگر بیش از ۳ ساعت نشستن دارید،سعی کنید هر ساعت بلند شوید وحرکت کنید۰
  • ۵:ممکن است دوش بگیرید،اما در هفته اول حمام وان،شنا یا وان آب گرم نداشته باشید.
  • ۶: سعی کنید تحرک داشته باشید و بیاد داشته باشیدکه حسن بزرگ لیزر واریس و سایر روشهای درمانی جدید مانند اسکلروتراپی و RF و چسب، آنست که نیاز به بیهوشی و بستری و استراحت ندارند لذا بیماران بلافاصله پس ازدرمان ، بهتراست فعالیت و تحرک کافی داشته باشند.

آیا نتیجۀ درمان لیزر واریس دائمی است؟

همانطور که در نظر سنجی از بیماران مختلف برداشت نموده اید  لیزر واریس نتیجه مطلوبی را برای شما به وجود می آورد اما باید بدانید که ماندگاری نتیجه درمان هر بیماری ای منوط به انجام اقداماتی است که منجر به ناراحتی مجدد نشود به عنوان مثال یک بیمار قلبی را در نظر بگیرید پس از انجام عمل قلبی برای آنکه دچار مشکلات قلبی مجدد نشود دکتر مربوطه راه کارهای پیش گیرانه ای به بیمار توصیه می کند از جمله خوردن غذای سالم ، دوری از دود سیگارو قلیان و کشیدن آن ، ورزش کردن و… در بیماری واریس نیز انجام و توصیه های پزشک مربوطه توصیه می شود که دوباره بدن ما دچار واریس یا برگشت علام نشود .

لیزر واریس  همچون درمان های موجود دیگر نیاز به مراقبت و انجام توصیه های پزشک دارد تا بهبودی درمان  و حفظ سلامتی کار ساز باشد

 

همانطور که گفته شد دو نوع لیزر واریس وجود دارد

  • لیزر سطحی
  • لیزر عمقی

لیزر سطحی برای رگ های ریز است ، برای مویرگ ها استفاده می شود . و از روی پوست فرد رگ هاب وریدی بهبود پیدا می کنند و در کنار اسکلروتراپی ، تلفیق لیزر و اسکلروتراپی مویرگ های عنکبوتی را خیلی خوب درمان می کند .

هزینه لیزر واریس :

هزینه لیزر واریس بستگی به پارامترهای خیلی مختلفی داره ، بستگی داره به اینکه از چه روشی برای درمان استفاده بکنیم  ، در واقع اینکه از چه روشی استفاده کنیم خودش وابسته به این هست که متغیرهای مختلفی را در نظر بگیریم.

برای اینکه بهترین روش درمان برای درمان واریس به دست بیاد ، اگر که یک بیمار در واقع اختلالات عروقی نارسایی وریدی که داره ، در حقیقت واریس‌های عمقی باشه ، خب ما از روش‌های لیزر داخل عروقی و آراف داخل عروقی استفاده می‌کنیم ، که یه نتیجه‌ی بسیار عالی داره و این لیزر داخل عروقی و RF داخل عروقی ، بدون هیچ گونه شکی بهترین روش درمان واریس‌های طنابی و واریس‌های بزرگ است.چرا که این واریس ها ریشه های داخلی دارند و بهترین روش درمانشان همین دو روشی بود که گفتیم.

واریس سطحی :

اگر قرار باشه که عروقی که با چشم دیده میشن و بر روی سطح پوست هستن اونها را بخوایم درمان بکنیم ، از روش‌های دیگری که عمدتا می‌تونیم به اسکلروتراپی اشاره بکنیم استفاده بکنیم. اسکلروتراپی با استفاده از تزریق داروهای خاص به داخل عروق سطحی انجام میشه که باعث درمان بسیار قدرتمند و عالی برای عروق سطحی میشه پس بنابراین هزینه‌ی درمان واریس وابسته به این است که از چه روشی استفاده بشه.

بعد اگر قرار باشه عروق داخل پا را درمان بکنیم یعنی عروق داخلی را بخوایم درمان بکنیم ، باز برحسب این که چند تا رگ وجود داشته باشه و یا اینکه در حقیقت گستردگی و تعداد عروق درگیر  چقدر هست میتونه نقش داشته باشه بر روی هزینه و اینکه درحقیقت آیا نیاز به فقط درمان عروق داخلی وجود داره یا در عروق داخلی باید درمانشم سطحی این ها بر روی هزینه  درمان به اصطلاح موثر است .

اما به صورت طبیعی اگر مجموع وسایل و درواقع حق الزحمه و یا حق‌العلاج پزشک را بخوایم در نظر بگیریم همه‌ی اینها را بر روی هم بخوایم حساب بکنیم یه چیزی حدود معمولا بین دوازده تا سیزده میلیون تومن هزینه‌ی درمان واریس‌های داخلی هست و واریس‌های سطحی البته هزینه‌ی بسیار بسیار کمی دارند که من به شما بنابراین با توجه به اینکه بهترین روش درمان است ، واقعا هزینه‌های اون بسیار ناچیز هست در مقابل خطراتی که میتونه برطرف بکنه و مشکلاتی که بیمار دست به گریبان اونها هست را به راحتی می‌تونیم با این درمان‌ها برطرف بکنیم

اسکلروتراپی چیست؟

یکی از روشهای نوین در درمان واریس و نارسایی های وریدی، اسکلروتراپی در اصفهان است.

اسکلروتراپی نوعی از درمان است است که در آن پزشک به رگهای خونی دارو تزریق میکند که باعث درمان شدن انها می شود.

این ماده معمولا برای درمان رگهای واریسی یا به اصطلاح رگهای عنکبوتی استفاده میشود

این روش غیر جراحی است وفقط به تزریق نیاز دارد.

همچنین می تواند برای درمان اختلالات رگهای خونی که باعث تشکیل نادرست این رگها می شود، استفاده شود.

این روش از محلول تحریک کننده ای به نام اسکلروزانت استفاده می کند که مستقیما به داخل رگ تزریق میشود.این محلول باعث ازبین رفتن نارسایی عروقی وتصحیح گردش خون عروقی می گردد

اشکال مختلف اسکلروتراپی از قرن نوزدهم وجود داشته است.

اما در دهه های اخیر تکنیک ها بهبود یافته اند.

بیمارانی که نیازبه اسکلروتراپی دراصفهان دارند، در مرکز واریس اصفهان تحت درمان قرارگرفته وبه نتیجه مطلوب دست پیدامی کنند.

دیدگاهتان را بنویسید